środa, 19 kwietnia 2017

"Zawsze będę zwycięzcą bo nigdy nie przestanę próbować "

Przed chwilą wychodziło 1000 kacl. ..
Moment temu skończyłam jeść kanapkę.🙀
Czy ja już zawszę będę tak się czuć?

Jedzenie to zło , chcę zapomnieć, że muszę jeść, aż w końcu zniknę. 😢
Chcę zapomnieć jak nie lubię siebie!

Mam 18 lat i żadnych szans na porażenie sobie w przyszłości.!

Niech ktoś utnie mi język wytnie tłuszcz z pośladków i ud. 


  Jak upadł anioł
Co powiesz śmierci gdy spotkasz ją w drodze? 
Co powiesz Piotrowi przy bramach nieba? 
Co powie Bóg kiedy Cię zobaczy? 
Czy ręką przygarnie 
Wykupi za darmo? 
Spójrz w lustro aniołku 
Ja jestem Tobą
Tą ręką którą się żegnalas
Bronić się chciałaś
W tą pierś ktorą się bilas 
Gdy o win odpuszczanie prosiłaś 
Zdarto z niej bluzeczke białą 
Bolało? 
Bo ja słyszałam jak serce pekło . 
Jestem Tobą Upadły Aniele 
Gdy podcinając swe żyły
Boga błagasz o wybaczenie. 



Wiersz jest mój i chętnie się dowiem co powinnam w nim poprawić ❤💋


Jutro głodowka trzymajcie kciuki. .
Odedzwę sie wieczorem jeśli wyjdzie



1 komentarz:

  1. Nie zjadlas więcej niż zapotrzebowanie. Będzie dobrze. Uśmiechnij się trochę zamiast biadolic nad swoim losem.

    OdpowiedzUsuń

Wena twórcza?

Niewalka  jutra  Dziś dotykam Ciebie słowem  Pieszcze rany twe grzechem  Słuchaj mych łez rozbijających się o sufit marzeń  Hej ! Przyjd...