niedziela, 11 czerwca 2017

Czuję się jak czarna dziura

Hej moje skarby.
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że zaczęłam moją przygodę z pisaniem bloga.
Może to dopiero początek
Taki pierwszy kruczek,  do tego żeby być.  I widzieć przyjaciela w przechodniu mijanym w pędzie.
Bo skąd mam wiedzieć, że to nie jest któraś z tych wspaniałych osób, które czytają mojego bloga.
 Dziękuję, że dajecie mi wiarę, że nawet ja mam coś do zaoferowania światu i ludziom❤


Wracając na ziemię! !
Dziś około 700 kacl .
Waga : 57.5
Wiara w siebie : 5% (mój mały sukces 😂) :c

Trzymajcie się moje Iskierki ❤

1 komentarz:

  1. Pięć procent to już duży postęp. Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie masz niczego wartościowego w sobie.
    Trzymaj się Skarbie

    OdpowiedzUsuń

Wena twórcza?

Niewalka  jutra  Dziś dotykam Ciebie słowem  Pieszcze rany twe grzechem  Słuchaj mych łez rozbijających się o sufit marzeń  Hej ! Przyjd...