środa, 19 kwietnia 2017

"Czy ktoś mnie słyszy? "

"A może gadam tylko  do siebie
Moje myśli biegną beznamiętnie 
Ciągle kogoś szukając .
Kogoś, kto mnie zobaczy !
To tylko zakłócenia w mojej głowie. "

Hej. .. założyłam bloga żeby się poskładać. .. jeśli się da....
Chociaż podobno świat powstał z chaos 😉
Z drugiej strony co to za dzieło z chaosu stworzyć burdel by ludzie mogli pieprzyć się po kątach.

I jak poskładać pustkę. ..
Krew to łza ciała
Łza to krew duszy
Człowiek to oddech Boga
Bog
Kto udowodni, że Bóg to nie marionetka szatana.
A zło to dar który pozwala odnaleźć dobro.
Człowiek
Więc jest cieniem tego w co wierzy.
A wiara bierze się z nadzieji
Więc ja jestem
Człowiekiem który utracił nadzieję.
Księżniczką która nie potrafi pokochać besti która jest w niej samej.
-------------------------------------------------------------
Chciałbym schudnąć ❤
Pomożecie motylki 💪?
Waga : 66😂
Wzrost :165 cm
Cel: zniknąć

Bo jeśli nie mogę się podnieść to chce zobaczyć czy tam niżej coś jest❤

"Teraz tu utknąłem, a świat o mnie zapomniał"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wena twórcza?

Niewalka  jutra  Dziś dotykam Ciebie słowem  Pieszcze rany twe grzechem  Słuchaj mych łez rozbijających się o sufit marzeń  Hej ! Przyjd...