piątek, 28 kwietnia 2017

#0

"Prawie maj
Jak prawie wszystko 
Nic nie jest 
Do końca "
-------------------------
Waga: 62.6

Dziś glodówka
Tylko ja woda kawa papierosy i zielona herbata.

Gdzie ta wiosna?
"Przyjdz Wiosno i ulecz mnie ze wszystkich zim."

" A wiosny nima.
Ciągły grudzień. Nie rozpraszajmy jednak złudzeń "

 Czuję się znudzona życiem sobą .
Co dalej.
Dzisiaj miałam zakończenie roku.
Co dalej?
Kurwa co dalej?
Co ze mną?
Zamiast zaczynac żyć
Spadam.
A jeśli już się nie poskladam
Kurwa.

Nie byłam na zakończeniu roku.  Trochę szkoda straciłam szansę na spotkanie w takim gronie  (pewnie ostatni raz).
Ale tak strasznie źle się czuję i źle wyglądam.

*0- zaczynam nowe życie dzisiaj jest dzien zero 😘.

Trzymajcie za mnie kciuki 😘 . Kruszynki. ❤
Edit :  Jabłko zjadłam jabłko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wena twórcza?

Niewalka  jutra  Dziś dotykam Ciebie słowem  Pieszcze rany twe grzechem  Słuchaj mych łez rozbijających się o sufit marzeń  Hej ! Przyjd...