niedziela, 7 maja 2017

Nie mam inspiracji do życia 😩

Nie mogę znaleźć mojej inspiracji. .
Do odchudzania. ..
Do bycia. .
Mam wrażenie, że wegetuje. ..
Tylko ucisk w głowie sprawia, że wiem o swoim istnieniu.

Nie biorę udziału w życiu jestem widzem, tej pięknej katastrofy.


I ogrzej me serce swoimi dlonmi 
I czuwaj gdy 
                      Krzyczy 
                                    Tylko 
                                             Nienawiść 
Znajdź dobro, gdy zło nas karmi. ..
Martwą dusze uwolnij z ciala 
By wieczne wiatry  ciała nie smagaly 
❤❤
Waga :61


"Czas robi swoje, a Ty człowieku?"

2 komentarze:

  1. Czasem mamy taki okres w życiu. Fakt jest to ciężkie, niestety, w wielu przypadkach nie zostaje mi nic jak tylko przeczekać. Motywacja na pewno wróci! Trzymaj się słonko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wróci.
      Tylko żeby zdążyła na czas 😦

      Usuń

Wena twórcza?

Niewalka  jutra  Dziś dotykam Ciebie słowem  Pieszcze rany twe grzechem  Słuchaj mych łez rozbijających się o sufit marzeń  Hej ! Przyjd...